Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Вівторок, 10 червня 2014 15:20

Графіки особистого прийому громадян

plakat contact center A5 gor
Графік  особистого прийому громадян головою райдержадміністрації,
першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації
Посада
Дні місяця
Години
прийому
Голова районної державної адміністрації

перший понеділок

третій понеділок

за окремим

графіком

10.00-13.00

15.00-18.00

виїзні прийоми

Перший заступник голови районної державної адміністрації

друга п’ятниця

четверта п’ятниця

за окремим

графіком

10.00-13.00

15.00-18.00

виїзні прийоми

Заступник голови районної державної адміністрації

перша середа

третя середа

за окремим

графіком

10.00-13.00

15.00-18.00

виїзні прийоми

Керівник апарату районної державної адміністрації

другий понеділок   четвертий понеділок

10.00-13.00

 

15.00-18.00

 

ГРАФІК

Проведення прямого телефонного зв’язку – «Гаряча лінія» головою райдержадміністрації, заступником голови райдержадміністрації на листопад 2019 року

Посада

Дні місяця

Телефон «Гаряча лінія»

Години

Заступник голови районної державної адміністрації

Дубовий О.В.

понеділок - п’ятниця

6-21-45

10.00-13.00

ГРАФІК

особистого прийому громадян за місцем їх проживання заступником голови райдержадміністрації на листопад 2019 року

Посада

Дні місяця

Населений пункт

Години

Заступник голови районної державної адміністрації

20 листопада

21 листопада

   с. Петрівка-  

       Попівка

с. Чаплинка

1000-1300

 

tab Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в Лисянській райдержадміністрації  та стан виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 6 місяців 2019 року}

Лисянська районна державна адміністрація (далі райдержадміністрація) в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, розпорядженнями обласної державної адміністрації від 05.03.2008 № 55, та районної державної адміністрації від 05.03.2008 № 60(зі змінами).

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" робота районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх.

Розпорядженням райдержадміністрації від 26.10.2016 №127 затверджено порядок організації та проведення особистого прийому в райдержадміністрації, графіки проведення особистого прийому громадян головою, заступником голови, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, порядок організації та проведення прямого телефонного зв'язку "Гаряча лінія" райдержадміністрації.

У громадсько-політичній газеті "Понад Тікичем" щомісячно публікуються графіки проведення особистого прийому громадян за місцем їх проживання, графіки телефонного зв'язку "Гаряча лінія", роз'яснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують жителі району у зверненнях.

Питання роботи із зверненнями громадян систематично розглядаються на апаратних нарадах, головою райдержадміністрації даються протокольні доручення.

Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян розглядалось на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації. Так, 24.04.2019 року розглядалось питання "Про роботу органів виконавчої влади  району щодо реалізації у 2018 році вимог чинного законодавства з питань звернень громадян" за результатами розгляду прийняті відповідні рішення та надані доручення. 

Упродовж  6 місяців 2019 року в райдержадміністрації розглянуто 115 звернень з них: 60 письмових звернень громадян, які надійшли поштою та на особистому прийомі громадян,  з Обласного контактного центру надійшло 54 звернення, 1 звернення надійшло на телефонну «гарячу лінію» . Головою райдержадміністрації, заступником голови та керівником апарату проводиться особистий прийом громадян у встановлені графіком прийомні дні, а також відповідно до графіку здійснюються виїзні прийоми громадян не рідше двох разів на місяць.

Протягом 6 місяців 2019 року надійшло 1 колективне звернення. Загалом своїм конституційним правом на звернення скористалися 118 осіб.  У зверненнях громадян, розглянутих упродовж 6 місяців 2019 року у райдержадміністрації, порушено 10 питань, з яких найбільше звернень по питаннях соціального захисту – 54, аграрної політики та земельних відносин - 49 звернень, транспорт та зв'язок – 2, сімейна та гендерна політика – 2, діяльність підприємств та установ – 2, освіти -2, охорони здоров’я - 2, праці та заробітної плати -1, культури та культурної спадщини -1. Всі звернення розглянуті у визначені чинним законодавством терміни. Звернення, що надійшли поштою та на особистому прийомі громадян вирішено        позитивно – 7, та надано роз'яснення -108 .

За територіальною ознакою найбільше звернень надійшло від мешканців с. Вотилівка – 45, смт Лисянка -20, с. Почапинці- 7, с. Бужанка - 5, Смільчинці -5, с. Хижинці, Босівка, Мар’янівка по 4, Бужанка, Виноград, Погибляк по 3,  Рубаний Міст, Хижинці по 2, Дашуківка , Боярка, Яблунівка по 1,  іногородні – 5.

Аналіз змісту звернень громадян підтвердив факт надходження звернень від одних і тих же громадян до органів влади та керівників різних рівнів. Зокрема, в травні 2019 року з Адміністрації Презедента України та Черкаської обласної державної адміністрації надійшло 2 звернення від жителя с. Степанці Канівського району, щодо сприяння у захисті прав його дітей через дії тещі та дружини. Питання порушені у зверненні було розглянуто на комісії райдержадміністрації з питань захисту прав дитини.

Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпорядженням облдержадміністрації від 05.03.2008 № 55 та розпорядженням райдержадміністрації від 05.03.2008 № 60(зі змінами), передбачено проведення засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом 6 місяців 2019 року проведено 6 засідання зазначеної комісії. Відповідно до затвердженого графіку особистих доповідей керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації, про стан роботи із зверненнями громадян у 2019 році прозвітувались 4 структурних підрозділи.

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в службі у справах дітей райдержадміністрації, сектору у справах молоді та спорту, відділі освіти, відділі культури, надано практичну та методичну допомогу зазначеним структурним підрозділам, проведено 6 днів контролю за зверненнями громадян та у виконкомах 6 сільських радах району перевірено стан роботи із зверненнями громадян.

  Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в райдержадміністрації.

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян 2018

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в Лисянській районній державній адміністрації за 12 місяців 2018 року.

Районна державна адміністрація (далі - райдержадміністрація) в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, розпорядженнями обласної державної адміністрації від 05.03.2008 № 55 та районної державної адміністрації від 05.03.2008 № 60.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” робота районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх.

Розпорядженням райдержадміністрації від 26.10.2016 № 127 затверджено порядок організації та проведення особистого прийому в райдержадміністрації, графіки проведення особистого прийому громадян головою, заступником голови, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, порядок організації та проведення прямого телефонного зв’язку “Гаряча лінія” райдержадміністрації.

У громадсько-політичній газеті “Понад Тікичем” щомісячно публікуються графіки проведення особистого прийому громадян за місцем їх проживання, графіки телефонного зв’язку “Гаряча лінія”, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують жителі району у зверненнях.

З початку року на особистому прийомі до голови райдержадміністрації звернулось 8 громадян , заступником голови прийнято – 1 громадянина.

На прямий телефонний зв’язок “Гаряча лінія” з початку 2018 року надійшло 1 звернення.

Так, протягом 12 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 156 (101-2017) письмових звернень громадян в тому числі 128 звернень надійшло з Черкаського обласного контактного центру, що на 35 % більше ніж за 12 місяців 2017 року, з них 4 колективні, що на рівні минулого року та 6 повторних, що на 33 % більше ніж за аналогічний період минулого року.

Безпосередньо від заявників надійшло 16 звернень. З органів влади вищого рівня до райдержадміністрації протягом 12 місяців 2018 року надійшло 12 звернень, з яких 5 звернень з обласної державної адміністрації, 5 - Адміністрації Президента України, 1 - Секретаріату Кабінету Міністрів України. Порівнюючи з аналогічним періодом минулого року кількість звернень до органів влади вищого рівня зменшилась на 9.

Колективні звернення надійшли з питань продовження функціонування школи в с. Чаплинка та звернення від жителів с. Хижинці щодо порушень умов оренди водного об’єкту в с. Хижинці, на всі звернення було вчасно надано вичерпні відповіді.

Відповідно до статті 20 Закону України “Про звернення громадян” звернення, які надходили до райдержадміністрації, розглядалися в передбачені законом терміни. З 166 звернень вирішено позитивно - 21, надано роз’яснення згідно з чинним законодавством – 145.

Всього громадянами у зверненнях було порушено 168 питань. Питання, які турбують жителів району - це питання соціального захисту -101( призначення та виплати субсидії, допомоги одиноким матерям, допомоги на дітей та інші соціальні виплати), комунального господарства -16, аграрної політики та земельних відносин -15(отримання земельних ділянок, розрахунок за оренду земельних паїв), охорони здоров’я – 14(забезпечення безкоштовними ліками, надання медичної допомоги), праці і заробітної плати -2( виплати матеріальної допомоги, щодо умов праці), транспорту та зв’язку – 1(транспортне сполучення), житлової політики -2, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян -2, екології та природних ресурсів -7(користування водними об’єктом), сім’ї , дітей , молоді та спорту – 2, освіта -1( придбання шкільного обладнання), діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2, дяльність ВРУ, Перезедента України та КМУ -2, інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації – 1, діяльності органів місцевого самоврядування – 1, молодь, фізична культура та спорт -1, культура та культурна спадщина -1.

Найбільше звернень надійшло від мешканців смт Лисянка – 37, с. Почапинці – 25, с. Бужанка – 11,с. Хижинці – 7, с. Будище, Босівка -6, с. Душуківка, Кам’яний Брід -5.

Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженням облдержадміністрації від 05.03.2008 № 55 та розпорядженням райдержадміністрації від 05.03.2015 № 60, передбачено щомісячне проведення засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом 12 місяців 2018 року проведено 12 засідань зазначеної комісії.

Затверджено графік особистих доповідей керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації про стан роботи із зверненнями громадян на 2018 рік відповідно до якого проведено заслуховування керівників відділу освіти, культури, сектору у справах молоді та спорту, служби у справах дітей, управління соціального захисту населення, архітектури та містобудування, фінансового управління, агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації.

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян служби у справах дітей райдержадміністрації, відділах у справах молоді та спорту, освіти, культури, містобудування та архітектури, управлінні соціального захисту населення, фінансовому управлінні райдержадміністрації та надано практичну та методичну допомогу зазначеним структурним підрозділам.

Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян розглядаються засіданні колегії райдержадміністрації та апаратних нарадах райдержадміністрації. Так, 28.03.2018 року розглядалось питання "Про роботу органів виконавчої влади району щодо реалізації у 2017 році вимог чинного законодавства з питань звернень громадян" та 26.09.2018 року "Про роботу органів виконавчої влади району щодо реалізації у І півріччі 2018 року вимог чинного законодавства з питань звернень громадян" за результатами розгляду зазначених питань прийняті відповідні рішення та надані доручення.

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян 2017

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в Лисянській районній державній адміністрації за 12 місяців 2017 року.

 Районна державна адміністрація (далі - райдержадміністрація) в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, розпорядженнями обласної державної адміністрації від 05.03.2008 № 55 та районної державної адміністрації від 05.03.2008 № 60.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” робота районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх.

Розпорядженням райдержадміністрації від 26.10.2016 № 127 затверджено порядок організації та проведення особистого прийому в райдержадміністрації, графіки проведення особистого прийому громадян головою, заступником голови, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, порядок організації та проведення прямого телефонного зв’язку “Гаряча лінія” райдержадміністрації.

У громадсько-політичній газеті “Понад Тікичем” щомісячно публікуються графіки проведення особистого прийому громадян за місцем їх проживання, графіки телефонного зв’язку “Гаряча лінія”, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують жителі району у зверненнях.

З початку року на особистому прийомі до голови райдержадміністрації звернулось 3 громадян , заступником голови прийнято – 1 громадянина.

На прямий телефонний зв’язок “Гаряча лінія” з початку 2017 року надійшло 1 звернення.

Питання роботи із зверненнями громадян систематично розглядаються на апаратних нарадах, головою райдержадміністрації даються протокольні доручення.

Так, протягом 12 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 101 письмове звернення громадян, що на 42 % менше ніж за 12 місяців 2016 року (з них 4 колективні, що на 25 % більше ніж за аналогічний період минулого року.

Безпосередньо від заявників надійшло 7 звернень. З органів влади вищого рівня до райдержадміністрації протягом 12 місяців 2017 року надійшло 94 звернення, з яких 10 звернень з обласної державної адміністрації, 7 - Адміністрації Президента України, 2 - Секретаріату Кабінету Міністрів України, 4 – Адміністрації Верховної Ради України, міністерств -3, 1 - від представника уповноваженого Верховної Ради з прав людини, Черкаського обласного контактного центру надійшло 69 звернень. Порівнюючи з аналогічним періодом минулого року кількість звернень до органів влади вищого рівня зменшилась на 77.

Колективні звернення надійшли з питань сприяння отримання документів на земельні ділянки в с. Рубаний Міст, щодо сприяння у придбанні шкільних парт в ЗОШ №2 смт. Лисянка, сприяння розробці законодавчої бази для доступного розмитнення автомобілів та надання допомоги в ремонті покрівлі даху багатоквартирного будинку в смт Лисянка.

Відповідно до статті 20 Закону України “Про звернення громадян” звернення, які надходили до райдержадміністрації, розглядалися в передбачені законом терміни. З 101 письмового звернення вирішено позитивно - 16, надано роз’яснення згідно з чинним законодавством – 85.

Всього громадянами у зверненнях було порушено 114 питань. Питання, які турбують жителів району - це питання соціального захисту -48( призначення та виплати субсидії, допомоги одиноким матерям, допомоги на дітей та інші соціальні виплати) , аграрної політики та земельних відносин -10(отримання земельних ділянок, розрахунок за оренду землельиних паїв), праці і заробітної плати -9(відновлення на посаді, виплати матеріальної допомоги при виході у відпустку, перерахунок пенсії), транспорту та зв’язку – 1(доступне розмитнення автомобілів), фінансової політики - 2 , житлової політики -1, комунального господарства -11(забезпечення питною водою), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян -3(сприяння у розслідуванні крадіжки), охорони здоров’я – 6(збереження мед закладу,надання медичної допомоги) , екології та природних ресурсів -3(забруднення грунту), сім’ї , дітей , молоді та спорту – 5(забезпечення побачень з дитиною), освіта -2(якості надання освітніх послуг, придбання шкільного обладнання), діяльності органів місцевого самоврядування – 4,інше -9.

Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженням облдержадміністрації від 05.03.2008 № 55 та розпорядженням райдержадміністрації від 05.03.2015 № 60, передбачено щомісячне проведення засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом 12 місяців 2017 року проведено 8 засідань зазначеної комісії.

Затверджено графік особистих доповідей керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації про стан роботи із зверненнями громадян на 2017 рік відповідно до якого проводяться заслуховування.

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян служби у справах дітей райдержадміністрації, відділах у справах молоді та спорту, освіти, культури, містобудування та архітектури, управлінні соціального захисту населення, фінансовому управлінні райдержадміністрації та надано практичну та методичну допомогу зазначеним структурним підрозділам.

У громадсько-політичній газеті "Понад Тікичем" щомісяця публікуються графіки проведення особистого прийому громадян за місцем їх проживання, графіки телефонного зв’язку "Гаряча лінія", роз'яснення та консультацій  з найбільш актуальних питань, що порушують жителі району у зверненнях. Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в райдержадміністрації.

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян 2016

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в Лисянській районній державній адміністрації за 9 місяців 2016 року.
 



 

 

 

  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com