Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Новини центру

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» від 17 липня 2015 року № 652-VIII внесено зміни до статті 133 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), згідно яких переглянуто вимоги, яким має відповідати неприбуткове підприємство, установа, організація (далі - неприбуткова організація).

Зазначеною статтею Кодексу передбачено, що установчі документи неприбуткової організації мають містити заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску)^ членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.

Також установчі документи неприбуткової організації мають передбачати передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

Відповідно до пункту 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу неприбуткові організації з метою включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов'язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до вимог пункту 133.4 статті 133 Кодексу.

Порядок включення неприбуткових організацій до Реєстру неприбуткових організацій визначений постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі - Постанова № 440).

Згідно з пунктом 2 Постанови № 440 неприбуткові організації, які до 01 січня 2017 року не приведуть свої установчі документи у відповідність з вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, будуть виключені після 01 січня 2017 року контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій з урахуванням положень пунктів 16 і 17 Порядку, затвердженого цією постановою.

06 жовтня 2016 року прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та захисту прав власності» № 1666-VIII, яким, зокрема, внесено зміни до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та передбачено, що адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов'язаних із приведенням у відповідність до законодавства у визначений строк.

Враховуючи закінчення перебігу строку, визначеного пунктом 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, неприбутковим організаціям необхідно прискорити внесення зміни до власних установчих документів, оскільки після 01 січня 2017 року зазначені реєстраційні дії будуть проводитись на загальних засадах із сплатою адміністративного збору у розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати (за державну реєстрацію змін до відомостей про громадські об'єднання та благодійні організації - у розмірі 0,1 мінімальної заробітної плати).

02 листопада 2016 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06 жовтня 2016 року №1666-УІН. яким, зокрема, внесено зміни до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до законодавчих змін, зокрема, передбачено, що:

-    за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об'єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр), крім внесення змін до інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати (410 грн.);

-   за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об'єднання чи благодійну організацію справляється адміністративний збір у розмірі 0,1 мінімальної заробітної плати (140 грн.);

-     не справляється адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов'язаних із приведенням у відповідність до законодавства у визначений строк.

-    не справляється адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об'єднання.

Звертаємо увагу, що адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру-справляються у відповідному розмірі мінімальної

заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Понеділок, 28 листопада 2016 16:47

Повідомлення!

Проект регуляторного акту – Розпорядження районної державної адміністрації “Про внесення змін до розпорядження райдержадміністрації від 25.09.2014  № 99 “Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Лисянській районній державній адміністрації” розміщено за посиланням http://lysyankarda.gov.ua/images/stories/proekt-reglament-cnap.pdf  для одержання зауважень та пропозицій.

 

Розробником регуляторного акта є Лисянська районна державна адміністрація.

Пропозиції та скарги подавати в строк 1 місяць на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , або за тел. (04749) 6-20-60

Суб’єктом правової ініціативи проекта розпорядження є сектор надання адміністративних послуг при Лисянській райдержадміністрації

Про внесення змін до розпорядження райдержадміністрації від 25.09.2014  № 99 “Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Лисянській районній державній адміністрації”

Четвер, 24 листопада 2016 11:57

Увага!!!

Увага! До 01.01.2017 неприбуткові організації мають привести установчі документи до вимог статті 133 Податкового кодексу України. Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до установчих документів, пов'язаних із приведенням у відповідність до законодавства у визначений строк.

Реєстрація громадських формувань в межах Черкаської області здійснюється Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області. Для надання консультацій працює гаряча телефонна лінія за номером 54-08-29, часи прийому з 9.00 до 18.00 без перерви на обід.

Прийом та видача документів може здійснюватись також через центри надання адміністративних послуг та місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, контактні дані яких розміщено на офіційному веб-сайті Головного територіального Управління юстиції у Черкаській області (http://uprav.ck.minjust.gov.ua/index.php?part=news26).

987c1ed3У рамках процесу децентралізації Міністерство юстиції України передало повноваження з реєстрації бізнесу й нерухомості місцевим органам влади, нотаріусам, акредитованим суб’єктам.

За Міністерством юстиції України та територіальними органами Міністерством юстиції України залишається функція контролю. Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Законом України «ІІро державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закони) запроваджена процедура оскарження рішень, дій, бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації до Міністерства юстиції України, територіальних органів Міністерства юстиції України, або до суду. При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області утворена постійно діюча Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації. Комісія розглядає скарги на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, які здійснюють спою діяльність в межах Черкаської області.

До повноважень Міністерства юстиції України належить розгляд скарг:

-   на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

-   на проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців га громадських формувань реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду);

- на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Територіальні органи юстиції України розглядають скарги:

    -        на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації нерухомості);

- на рішення (крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації бізнесу);

    -        на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бутті оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів протягом 30 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України протягом 15 календарних днів і дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Розгляд скарг здійснюється за заявою особи, яка вважає, що її права порушено, що подається виключно у письмовій формі та повинна містити обов'язкові відомості, передбачені Законами, а також відомості про бажання скаржника та/або його представника взяти участь у розгляді відповідної скарги по суті про один із способів, в який скаржник бажає отримати повідомлення про зазначений розгляд.

Вимоги до оформлення скарг встановлені Законами та Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України віл 25 грудня 2015 року № 1128.

Розгляд скарг здійснюється протягом 30 днів з моменту реєстрації її суб’єктом розгляду скарги. При цьому загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.

Рішення про анулювання доступу або тимчасове блокування доступу державного реєстратора до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань виконуються технічними адміністраторами реєстрів. Всі інші рішення виконуються суб’єктом розгляду скарги у межах компетенції, визначеної Законами.

Рішення, дії або бездіяльність суб'єкта розгляду скарги можуть бути оскаржені до суду.

Державним реєстратором у сфері державної реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців є особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус, державний виконавець (у разі державної реєстрації обтяжень, накладених під час примусового виконання рішень).

Суб’єктом державної реєстрації у сфері державної реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців є виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, акредитовані суб’єкти.

За результатами розгляду скарги у сфері реєстрації бізнесу Міністерство юстиції України та його територіальні органи приймають мотивоване рішення про:

1 - відмову у задоволенні скарги:

2- задоволення (повне чи часткове) скарги шляхом прийняття рішення про:

а) скасування реєстраційної дії - у разі оскарження реєстраційної дії;

б) проведення державної реєстрації - у разі оскарження відмови у державній реєстрації;

в) виправлення технічної помилки, допущеної державним реєстратором;

г) тимчасове блокування доступу державного реєстратора до Єдиного державного реєстру;

ґ) анулювання доступу державного реєстратора до Єдиного державного реєстру;

д) скасування акредитації суб'єкта державної реєстрації;

с) притягнення до дисциплінарної відповідальності посадової особи територіального органу Міністерства юстиції України;

є) направлення подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України.

Рішення, передбачені підпунктами "а", “ ґ ". "д" і "є", приймаються виключно Міністерством юстиції України.

За результатами розгляду скарги у сфері реєстрації нерухомості Мінімтерство юстиції України та його територіальні органи

приймають мотивовані рішення про:

1 - відмову у задоволенні скарги;

2- задоволення ( повне чи часткове ) скарги шляхом прийняття рішення про:

а) скасування рішення про державну реєстрацію прав;

б) скасування рішення про відмову в державній реєстрації прав та       проведення державної реєстрації прав;

в) внесення змін до записів Державного реєстру прав та виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;

г) тимчасове блокування доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав:

ґ) анулювання доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав;

д) скасування акредитації суб’єкта державної реєстрації;

е) притягнення до дисциплінарної відповідальності посадової      особи

територіальної о органу Міністерства юстиції України.

Рішення, передбачені підпунктами "а", " ґ " та "д приймаються виключно Міністерством юстиції України.

 

Міністерство юстиції України

01001 м.Київ, вул. Городецького, 13

Головне територіальне управління

Юстиції у Черкаській області

18000, м.Черкаси, бульв. Шевченка, 185

телефони: (0472) 32-93-15, 32-01-17

  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com