Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Новини центру

Україна змінюється. Влада повинна не керувати громадянами, а служити громадянам, тобто надавати ПОСЛУГИ. У багатьох містах  і містечках почали відкриватися «прозорі інтегровані офіси» - Центри надання адміністративних послуг.

Зручні години прийому – без перерв на обід, комфортні умови, приязний персонал, безкоштовний wi-fi. Вам не треба буде бігати по місту і збирати довідки – тут усе в одному місці!

 

 

Media

Вівторок, 23 грудня 2014 15:46

До уваги суб'єктів звернення!!!

Перелік

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг при Лисянській районній державній адміністрації станом на 23.12.2014:

 

I.

Перелік адміністративних послуг без урахування документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності:

 

Послуги Держземагенства:

1.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

2.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

 

3.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

 

4.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

5.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

6.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

7.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

8.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

 землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

9.

Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

10.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

11.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

 

 

12.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

 

Послуги Державної міграційної служби:

13.

Оформлення та видача паспорта громадянина України.

14.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25-і 45-річного віку.

 

Послуга Управління Державної служби надзвичайних ситуацій

15.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

 

Послуга Держсанепідслужби

16.

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

 

Послуги служби у справах дітей райдержадміністрації

17.

Прийняття рішення (розпорядження) про встановлення опіки (піклування) дитиною.

18.

Прийняття рішення (розпорядження) про створення прийомної сім’ї.

19.

Прийняття рішення щодо місця проживання малолітньої дитини та участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї

 

Послуга управління соціального захисту населення райдержадміністрації

20.

Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів.

 

Послуга управління економіки райдержадміністрації

21.

Видача акта обстеження спеціалізованих або спеціалізованих металургійних переробних підприємств.

 

Послуги відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації

22.

Надання висновку про погодження документації із землеустрою.

23.

Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

24.

Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

II

Видача (переоформлення, видача дублікатів,анулювання) документів дозвільного характеру у сферу господарської діяльності

1.

Видача висновку  державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення.

2.

Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі.

 

3.

Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів):                       з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

4.

Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків.

5.

Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.

6.

Видача дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву земельних ділянок

7.

Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні

8.

Видача погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ - це постійно діючий робочий орган при Лисянській райдержадміністрації, створений 31 жовтня 2013 року розпорядженням райдержадміністрації №153, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна».

Складовою частиною Центру надання адміністративних послуг, є Дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

В Центрі надання адміністративних послуг створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, , унеможливлення  будь – яких корупційних діянь  з боку посадових осіб адміністративних органів.

Консультації щодо отримання послуг жителі району можуть отримати як у телефонному режимі , так і через веб-сайт Лисянської райдержадміністрації (www.lysyankarda.gov.ua) у розділі «Центр надання адміністративних послуг», де у повному обсязі розміщена інформація про функції , завдання та основні напрями діяльності ЦНАПу , інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг , перелік необхідних документів для отримання певної послуги , можливість завантажити електронні форми заяв. Дуже важливо,  що робота Центру побудована прозоро , зрозуміло і чітко.

Відкриття ЦНАПу дає можливість громадянам значно спростити процес отримання адміністративних послуг. Адже ми працюємо за принципом “єдиного вікна”, тобто споживачу адміністративних послуг не потрібно звертатися в різні інстанції чи органи для їх отримання. Суб’єкт звернення приходить в ЦНАП,ознайомлюється з інформаційними стендами, визначає, яка саме послуга потрібна, користується інформаційними картками, що містять інформацію про послугу та перелік потрібних документів, заповнює заяву встановленої форми, надає відповідний пакет документів, визначений законодавством для отримання певної послуги.

У встановлені терміни адміністратор Центру направить пакет документів надавачу послуги і у встановлені строки видасть заявнику відповідний результат послуги (посвідчення, довідку, дозвіл та ін.).

Основне завдання Центру – забезпечити зручність й прозорість під час отримання громадянами  та суб’єктами господарювання  адміністративних послуг.

Ми не маємо права вимагати від людей додаткові документи, яких немає в переліку інформаційної картки.
Якщо ж довідка чи інший документ не була оформлена відповідним чином, то служба поверне документи з чіткою вказівкою, що і як потрібно виправити. Тобто причина відмови буде чітко мотивована і описана.
Хочу наголосити й на тому, що завдяки такій формі роботи, коли ЦНАП є посередником між громадянами і представниками адміністративних установ, відділів та організацій, можна не лише мінімізувати, а й викоренити прояви корупції. Наприклад, якщо законом встановлено, що довідка має бути оформлена у десятиденний термін, то вона й буде видана суб'єкту звернення у зазначений термін. І «вплинути» на це в певному розумінні цього слова неможливо.

posta news cnapАдміністративні послуги: спрощений доступ через пошту Продовжується впровадження спільного проекту Черкаської облдержадміністрації та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» щодо надання адміністративних послуг через засоби поштового зв’язку. Метою проекту є створення для клієнтів зручних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату. 

Як отримати послугу:


1. Звернутись до відділення Укрпошти та отримати консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитати про послугу у свого листоноші).


2. Заповнити заявку та оформити необхідний пакет документів для отримання адміністративної послуги.


3. Відправити (або передати через листоношу) заявку та пакет документів і отримати замовлений документ.


Перелік адміністративних послуг для надання засобами поштового зв’язку :

  1. 1.Видача довідки про доходи (розмір пенсії).
  2. 2.Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам.
  3. 3.Призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива.
  4. 4.Надання одноразової матеріальної допомоги.
  5. 5.Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.
  6. 6.Призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з витратами, зумовленими похованням.
  7. 7.Встановлення статусу та видача посвідчень "Ветеран праці".
  8. 8.Державна реєстрація фізичної особи - підприємця.
  9. 9.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  10. 10.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням.
  11. 11.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця в разі її смерті.
  12. 12.Державна реєстрація  юридичних осіб.
  13. 13.Державна реєстрація змін до установчих документів юридичних осіб.
  14. 14.Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
  15. 15.Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.
  16. 16.Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які не пов’язані із змінами, що вносяться  до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації.
  17. 17.Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.
  18. 18.Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи.
  19. 19.Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу.
  20. 20.Видача виписки з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  21. 21.Видача витягу з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  22. 22.Видача довідки з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  23. 23.Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи.
  24. 24.Надання архівної довідки на запит фізичних та юридичних осіб.
  25. 25.Надання архівної витягу на запит фізичних та юридичних осіб.
  26. 26.Надання архівної копії на запит фізичних та юридичних осіб.

 

 

Запрошуємо всіх мешканців Лисянського  району завітати до найближчого відділення поштового зв’язку та на власні очі переконатися у перевагах даного проекту. Ви зможете отримати необхідний Вам документ швидко, комфортно та без черг.

 

Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» реалізується у  Лисянському районі в рамках програми «Відкрита влада» з червня 2013 року.

        Метою проекту є поширення інформації щодо отримання адміністративних послуг та створення для клієнтів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.

          Проект дозволяє мешканцям сільської місцевості та віддалених населених пунктів району отримати низку адміністративних послуг, просто звернувшись у найближче відділення «Укрпошти» або викликавши додому листоношу. Бажаючі отримати адміністративні послуги за допомогою засобів поштового зв’язку будуть забезпечені в кожному  відділенні поштового зв’язку (або через листонош) інформацією про перелік адміністративних послуг, інформаційні картки адміністративних послуг, формуляри (бланки) заяв та зразки їх заповнення, а також матимуть можливість направити документи засобами поштового зв’язку. Особливо це актуально для людей похилого віку та людей з обмеженими фізичними можливостями, для яких подолання шляху до суб’єктів надання адміністративних послуг створює неабияку проблему. Замовляючи чи отримуючи адмінпослуги поштою, люди платитимуть власне за послугу поштову (приміром, відправку листа або кур’єрську доставку), втім це і зручніше, і дешевше, ніж добиратися, наприклад, із віддаленого села до районного центру, де знаходиться суб’єкт надання адмінпослуг.

       Щоб отримати адміністративну послугу через пошту необхідно:

- завітати до відділення Укрпошти, одержати консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитати про послугу у свого листоноші);

- заповнити заявку та оформити необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги. Компетентний співробітник пошти допоможе заповнити всі необхідні бланки, ознайомить з правилами та порядком оформлення;

- відправити (або передати через листоношу) заявку та пакет документів і очікувати замовлений документ.

       До роботи в рамках  проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» залучено всі сільські відділення поштового зв’язку нашого району.

       Громадяни або суб’єкти господарювання зможуть через відділення поштового зв’язку відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, листом з оголошеною цінністю та описом вкладення з рекомендованим повідомленням, а потім отримати кінцевий документ (через поштове відділення або у себе вдома скориставшись додатковим сервісом кур’єрської доставки від Укрпошти).

   Зекономте свій час – звертайтесь за адміністративними послугам до найближчого поштового відділення! 

  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com