Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Новини

З приходом весни та настанням сприятливих умов на підприємствах  агропромислового комплексу розпочинаються весняно-польові роботи. За попередні три роки в Україні близько 25 відсотків важкотравмованих у сільському господарстві припадає на березень-травень, і найчастіше ці травми трапляються при виконанні робіт на полях. Працівникам доводиться проводити цілий комплекс робіт із застосуванням мінеральних добрив, гербіцидів, протруювачів, які використовуються при підживленні посівів, протравленні та перевезенні насіннєвого матеріалу, сівбі, а це - роботи з застосуванням отрутохімікатів, які відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Таким працівникам повинно бути проведено спеціальне навчання та перевірку знань з питань охорони праці, відповідні інструктажі, організовано проведення медичного огляду.

Закон України „Про охорону праці” вимагає фінансування заходів з охорони праці не менше 0,5 відсотка від фонду оплати праці. Проведення організаційних заходів з профілактики виробничого травматизму повинне стояти на одному рівні із питаннями матеріально-технічного забезпечення виробничих процесів.

Організація роботи сільськогосподарських робіт повинна проводитися  згідно „Правил з охорони праці в сільськогосподарському виробництві” та інших нормативних актів з охорони праці. Необхідно визначити місця для відпочинку, споживання їжі та паління, не допускати до роботи осіб, які не пройшли медичний огляд,  забезпечити технічну справність сільгоспмашин та обладнаня, створити необхідні умови для їх  ремонту. Для безпечного виконання технологічних процесів не мають права експлуатуватися машини і обладнання, які мають технічні несправності.             

Найчастішими причинами нещасних випадків є: допуск до роботи без проведення відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці; не виконання вимог інструкцій з охорони праці, а також незадовільний технічний стан машин, сільськогосподарської техніки і обладнання. Виходячи із аналізу причин і обставин виробничого травматизму, ефективними заходами профілактики можуть стати: посилення трудової та виробничої дисципліни; належна організація проведення відповідних інструктажів, навчання та перевірка знань з питань охорони праці; проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників; забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту. Вище перелічені заходи не вимагають від керівників сільгосппідприємств значних фінансових, трудових та матеріальних витрат, в той же час сприятимуть збереженню життя і здоров’я працюючих, зменшенню матеріальних та моральних збитків.

З метою недопущення подібних фактів керівники підприємств та особи, відповідальні за охорону праці, повинні більш жорстко контролювати та присікати випадки безвідповідального ставлення працівників до своєї безпеки. Більшість нещасних випадків на виробництві та професійні захворювання трапляються через особисту необережність і невиконання працівниками елементарних норм охорони праці.

Звертаємось до роботодавців, керівників сільськогосподарських підприємств, голів фермерських господарств, спеціалістів з охорони праці  підприємств району про необхідність при проведенні весняно-польових робіт забезпечити достатній рівень профілактичної роботи по запобіганню виробничого травматизму. 

 

В.Штанько, головний державний  інспектор з питань праці управління Держпраці у Черкаській області, А.Ткаченко, начальник управління соціального захисту населення  РДА; С.Бондаренко, заступник начальника відділення ВД  ФССНВ  в м. Звенигородка.

 З 1 січня 2016 року змінено порядок призначення тимчасової допомоги дітям батьки, яких ухиляються від сплати аліментів та допомоги на дітей одиноким матерям.

1. У якому розмірі надається  тимчасова допомога на дітей батьки, яких ухиляються від сплати аліментів та допомога на дітей одиноким матерям

1.1. Тимчасова допомога на дітей батьки, яких ухиляються від сплати аліментів надається у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

Максимальний розмір такої допомоги становить:

на дитину до 6 років – 583,5 грн.;

на  дитину від 6 до 18 років – 727,5 грн.;

 

1.2. Допомога на дітей одиноким матерям надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців. Максимальний розмір такої допомоги становить:

на дитину до 6 років – 1167 грн.;

на  дитину від 6 до 18 років – 1455 грн.;

на дитину від 18 до 23 років – 1378 грн. (за умови навчання);

 

2. Дії  осіб для призначення (продовження) допомог за новими умовами

2.1. Особи, які звертаються до управління соціального захисту населення за наданням тимчасової допомоги на дітей батьки, яких ухиляються від сплати аліментів подають:

- заяву;

- копію свідоцтва про народження дитини;

- довідку про реєстрацію місця проживання (перебування) заявника та дитини; 

- рішення суду (виконавчий лист) про стягнення з одного з батьків  аліментів на дитину;

- довідку державної виконавчої служби, що  підтверджує  факт  несплати аліментів одним з батьків протягом шести  місяців,  що  передують  місяцю  звернення; 

- декларацію про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї).

 

2.2. Особи, які отримували допомогу на дітей одиноким матерям  у 2015 році і період виплати припадає на 2016 рік, виплата допомоги таким особам із врахуванням підвищеного розміру продовжується до закінчення періоду виплати допомоги без їх звернення до управління соціального захисту населення.

 

Особи, які отримували допомогу у гарантованому розмірі 30% прожиткового мінімуму (без врахування доходу сім’ї) подають лише заяву та декларацію про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї).

 

Особи, які звертаються за призначення допомоги на дітей одиноким матерям вперше подають:

             - заяву;
             - витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про   державну  реєстрацію  народження  дитини,  виданий  відділом державної  реєстрації  актів  цивільного  стану із  зазначенням  підстави внесення  відомостей  про  батька  дитини  до  актового запису про народження  дитини  відповідно  до  абзацу  першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;
             - копію свідоцтва про народження дитини; 
             - довідку про проживання дитини з матір'ю, видана за місцем проживання  сім'ї;  

   - декларацію про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї).

 

3. Особливості в наданні допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової допомоги дітям батьки, яких ухиляються від сплати аліментів 

 

Якщо батьки отримували допомогу на дітей одиноким матерям та тимчасову допомогу дітям, батьки яких ухиляється від сплати аліментів у визначеному гарантованому розмірі (без врахування доходу сім'ї), їм надано право на отримання зазначених допомог з 1 січня 2016 року, за умови її звернення до органу соціального захисту населення у періоді з січня по березень 2016 року.  Одинокі батьки повинні в управлінні соціального захисту населення подати заяву та заповнити декларацію про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї)  за 6 місяців (липень-грудень 2015 року).

 

4. Здійснення перевірки достовірних даних про доходи осіб, які звертаються за призначенням допомог,  інформації про спільне  проживання та ведення господарства одиноких матерів з батьками дітей. 

При призначенні допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів не передбачено здійснення соціальними інспекторами нагляду щодо факту спільного проживання та ведення господарства матері з батьком дітей.

Проте соціальні інспектори мають право перевіряти достовірність наданих та задекларованих даних про доходи її отримувачами  шляхом запитів до територіальних органів ДФС, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.  

Вівторок, 16 лютого 2016 10:30

Все про субсидію

_________________________________________
(найменування структурного підрозділу
_________________________________________
з питань соціального захисту населення)

ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії

Від ___________________________________________________________________________
                                                                                             (прізвище, ім'я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів - фактичне) місце проживання: __________________________
контактний телефон _______________________ паспорт: серія  _____ № ________________ ___________________________________________________________ ___ __________ ___ р.
(ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків ___________________________
(крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)

Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).

Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

Вид послуги

Номер особового рахунка

Найменування організації, що надає послуги

Примітки

Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

 

 

 

Газопостачання

 

 

 

Централізоване постачання холодної води

 

 

 

Централізоване постачання гарячої води

 

 

 

Водовідведення

 

 

 

Централізоване опалення

 

 

 

Електропостачання

 

 

 

Вивезення побутових відходів

 

 

 

У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).

Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім'ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов'язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

 

 

___ ___________ 20__ р.

                                   __________________
                                    (підпис)

Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).

 

ЗАЯВА про призначення житлової субсидії

__________________________________
(найменування структурного підрозділу
__________________________________
з питань соціального захисту населення)

 

ДЕКЛАРАЦІЯ
про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Розділ I. Загальні відомості

1. ____________________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

2. Характеристика житлового приміщення/будинку:

загальна площа ____ кв. метрів; опалювальна площа ____ кв. метрів; будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити); кількість поверхів у будинку __________

3. Особи, які зареєстровані (для орендарів — особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

Прізвище, ім’я,
по батькові

Дата
народ-
ження

Серія
та номер паспорта

Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером)

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ II. Всі види доходів фактично проживаючих у житловому приміщенні/будинку осіб, які зареєстровані (не зареєстровані — для орендарів), за період з __________ 20__ р. до __________ 20__ року

Прізвище, ініціали

Відомості про доходи

Вид доходу

Найменування організації, де отримує дохід (для фізичних осіб — підприємців — група платника єдиного податку)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії

Прізвище, ініціали

Вид придбаного майна, товарів або оплачених послуг

Вартість, гривень

Дата придбання майна, товарів або оплати послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії.

    ________________________                                                ____ ______________ 20___ р.

                (підпис заявника)

 

Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).

Особи, для яких враховується дохід за попередні три місяці, додають довідки про доходи за цей період.

 

ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com