Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Новини

Контроль у сфері державної реєстрації здійснюється шляхом: розгляду скарг, поданих відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Відповідно до вимог ст. 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:

  1. повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
  2. реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
  3. зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;
  4. викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
  5. засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника в результаті прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі подання скарги на рішення про державну реєстрацію прав);
  6. відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення до Державного реєстру прав;
  7. підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.

Зміни до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Реєстр) вносяться у разі зміни ідентифікаційних даних суб’єкта права, відомостей про об’єкт нерухомого майна, у тому числі зміни його технічних характеристик, виявлення технічної помилки в записах реєстру чи документах, виданих за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), за заявою власника чи іншого правонабувача.

У разі якщо помилка в реєстрі впливає на права третіх осіб, зміни до Реєстру вносяться на підставі відповідного рішення суду.

Подання та отримання документів за заявою про внесення змін до записів Реєстру здійснюються відповідно до І Іорядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою,Кабінету Міністрів

В сучасних умовах розвитку України значно посилюється роль фінансів місцевого самоврядування. Місцеві бюджети є основним джерелом, фінансовою базою органів місцевого самоврядування, активною формою акумуляції певної частини фонду фінансових ресурсів.

Реформа децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації була і залишається пріоритетною у 2017 році, оскільки однією із безумовних її переваг є зарахування адміністративного збору за державну реєстрацію нерухомості та бізнесу до місцевих бюджетів.

Станом на 01.07.2017 року на території Черкаської області державну реєстрацію у сфері нерухомості та бізнесу здійснюють державні реєстратори 20 районних державних адміністрацій, 50 виконавчих комітетів міських, сільських та селищних рад, 2 акредитованих суб’єктів, державні та приватні нотаріуси області.

Послугами з повторного отримання документів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану зможуть скористатися всі українці. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу онлайн будинок юстиції http://obu.org.ua.

На порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.

Будь-який громадянин може подати заяву через «Онлайн будинок юстиції» про отримання повторного свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, витягів про реєстрацію актів цивільного стану. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online.miniust.gov.ua обрати в меню розділ -«Повторна видача документів» та подати відповідну заяву.

При заповненні запису до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стаї-у Головного територіального управління юстиції у Черкаській області на електронну адресу заявника надсилається повідомлення відділу про можливість отримання повторного свідоцтва або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Крім того, через он-лайн будинок юстиції Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану, скориставшись послугою в меню «Інформація з реєстру» розділу «Акти цивільного стану» на порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

4337jpg Page1

За інформацією  головного територіального управління юстиції у Черкаській області.

  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com